Мій список блогів

четвер, 3 травня 2018 р.

ПРО ЗДОРОВИЙ СПОСІБ ЖИТТЯ ГОВОРИЛИ У НОВОВОЛИНСЬКІЙ МІСЬКІЙ БІБЛІОТЕЦІ ДЛЯ ДІТЕЙ



Кожному з нас притаманне бажання бути сильними і здоровими, як можна довше зберігати бадьорість, енергію і досягти довголіття.
        У народі кажуть «Немає щастя без здоров’я».  І дійсно, наявність або відсутність у людини цього найціннішого стану, докорінно визначає його повсякденне життя, соціальне і суспільне оточення.  Чи будемо ми здорові, значною мірою залежить від нас. Дослідження вчених підтверджують, що серед чинників, від яких залежить здоров'я людини близько 50% припадає на спосіб життя людини, її ставлення до самої себе.
Не є секретом, що підвалини міцного здоров'я закладаються у дитинстві. І тому формувати у молодих користувачів уявлення про те, що здоров'я значною мірою залежить від нас самих, пропагувати здоровий спосіб життя, викликати прагнення зберігати та зміцнювати його,  є одним із напрямком діяльності Нововолинської міської бібліотеки для дітей. І саме з цією метою до нашої бібліотеки завітали учні 4-А та 4-Б класів ЗОШ №7 разом з класними керівниками Л. С. Лаценко та А. С. Байдою на кругозір-бесіду, яка була присвячена такій важливій та значимій для всіх темі здоров'я. 
Бібліотекар Лариса Крилова розповіла про основні принципи здорового способу життя та дотримання правил особистої гігієни.

У виконанні учнів 4-А класу була продемонстрована сценка про запобігання хворобам, у якій вони показали, як недобре бути хворим та кволим, а так прекрасно бути здоровим та насолоджуватися житттям.




На захід була запрошена дитячий лікар стоматолог-ортодонт Нововолинської міської стоматологічної поліклініки Ольга Володимирівна Ляшук, яка розповіла про проблему збереження здоров’я дітей, а також закликала дітлахів правильно харчуватися та вести здоровий спосіб життя. А ще  учасники зустрічі активно спілкувалися з лікарем, задавали питання, обговорювали певні ситуації.




А також до уваги всіх присутніх була представлена викладка літератури «Дванадцять місяців здоров’я».


 Тож бажаємо всім міцного здоров'я. Бережіть та зміцнюйте його.
Бо здоров'я - це прекрасно,
Здорово, чудово, ясно.
І доступні для людини
Всі дороги і стежини.