Мій список блогів

середу, 5 квітня 2017 р.

В МАЙБУТНЄ – ЗДОРОВИМИ!

До Всесвітнього дня здоров'я у міській бібліотеці для дітей було проведено літературно-ігрові перегони «Я здоров`я бережу, сам собі допоможу». Що таке здоров’я і навіщо воно потрібне людині, що потрібно робити для того, щоб зберегти своє здоров’я саме на ці запитання знайшли відповіді учасники заходу.
Бібліотекар відділу обслуговування учнів 5-9 класів Олена Рябая розповіла дітям про складові здоров'я: фізичну активність, здорове харчування, навколишнє середовище, режим відпочинку. Юні читачі взяли участь у вікторинах «Так чи ні?», «Доповни прислів`я», «Шифровка», під час яких мали можливість поспілкуватись між собою.
Пограли в дуже легку і просту гру «Розрізни». Діти отримали картки зі словами «здорова» і «хвора», яка характеризує певний стан людини. Учасникам потрібно було зрозуміти про хвору людину чи про здорову йдеться і підняти необхідну картку.
Також бібліотекар ознайомила дітей з вправою, яка називається «Пробудження метелика» та запропонувала її виконати.
Прийняли участь у змаганні «Малюємо разом». Кожному треба було включити фантазію й намалювати такого «дракона», який на його думку, підриває здоров`я. На закінчення заходу всі присутні склали заповіді, які треба дотримуватись, щоб бути здоровими.


 

Усі бажаючі мали змогу переглянути тематичну полицю «Дванадцять місяців здоров’я», на якій представлена література про здоровий спосіб життя, медицину, шкідливі звички, значення спорту в житті людини — з фондів нашої книгозбірні.