Мій список блогів

четвер, 17 грудня 2015 р.

ДЕНЬ КРАЄЗНАВСТВА

У сучасному суспільстві знання історії й культури рідного краю, підтримка й вшанування його звичаїв і традицій мають велике значення та актуальність. Любов та пошана до рідної землі, свого краю, малої Батьківщини передаються з покоління в покоління.
Мабуть кожна людина вважає, що її місто, де вона народилася і живе, – найкращий куточок землі. Та це і зрозуміло, бо це місце – єдине та неповторне. Отже, нашій неповторній Волині і був присвячений День краєзнавства “Мій чудовий, рідний край. Основною метою Дня стала популяризація краєзнавчої літератури, поглиблення знань з історії та культури рідного краю.
Учні 4-го класу разом з бібліотекарем Л. В. Криловою здійснили подорож  у минуле «Мій рідний край, найкраще місце на землі». Діти здійснили уявну подорож у історичне минуле по нашій чудовій Волині.
Щоб формувати у дітей дбайливе ставлення до природи, прищеплювати любов до природи рідного краю для учнів 5-6 класів бібліотекарем Оленою Рябою була проведена літературно-екологічна мандрівка “Волинь – це Полісся перлина, твоя і моя Батьківщина”. Під час якої школярі ознайомилися із заповідними куточками Волині, рідкісними тваринами і рослинами, занесеними до «Червоної книги України».  
Про світ друкованого слова, яке звеличує волинську землю, людські долі, історію і красу краю, ознайомила школярів завідувач міською бібліотекою для дітей В. В Ярмолюк та провела огляд  краєзнавчої літератури, представленої на книжковій виставці «Земле Волинська, рідний мій край».