Мій список блогів

четвер, 16 квітня 2015 р.

ЗДОРОВИМ БУТИ МОДНО!

Cьогодні в міську бібліотеку для дітей на годину здоров'я «Будьмо здоровими душею і тілом!» завітали п'ятикласники ЗОШ №7 (класний керівник Циголко Н.П.).
Що таке здоров’я і навіщо воно потрібне людині, що потрібно робити для того, щоб зберегти своє здоров’я саме на ці запитання знайшли відповіді учасники заходу.
     Бібліотекар відділу обслуговування учнів 5-9 класів Олена Рябая розповіла дітям про складові здоров'я: фізичну активність, здорове харчування, відсутність шкідливих звичок, навколишнє середовище, режим відпочинку. Провела з аудиторією тест «Будьте здорові!», вправи «Здоров’я і Природа», «Лото-здоров’я», «Книгу прочитаєш – про здоров’я все пізнаєш». Діти дружно відповідали на запитання, що для них значить бути здоровими. Відповіді були найрізноманітнішими, але всі погодилися, що основними складовими здорового способу життя є: особиста гігієна, режим навчання та відпочинку, фізкультура, здорове харчування, загартування та відсутність шкідливих звичок.
Пограли в гру «Одягни слово», де школярі придумували епітети до слова «життя», яке воно, якого кольору. Діти заповнювали стрічки-промінчики та закріплювали їх на папір на якому намальовано сонечко. І ось мета досягнута сонечко засяяло промінчиками, бо життя – це перш за все здоров’я людини.
А наприкінці заходу дійшли до висновку, що правду говорить народна мудрість – «У здоровому тілі здоровий дух!».


Усі бажаючі мали змогу переглянути тематичну викладку літератури «Мистецтво бути здоровим», на якій представлена література про здоровий спосіб життя, медицину, шкідливі звички, значення спорту в житті людини — з фондів нашої книгозбірні.