Мій список блогів

четвер, 25 лютого 2016 р.

„ Ні, я жива! Я буду вічно жити! Я маю в серці те, що не вмирає!“

Коли до нас приходить місяць лютий ми відзначаємо день народження нашої мужньої та геніальної землячки, видатної української поетеси, громадського діяча Лесі Українки. Цьогоріч вся українська спільнота вшановує 145-річний ювілей видатної особистості. З цієї нагоди у міській бібліотеці для дітей відбулася літературна скарбничка «Лесині казки», на яку завітали учні 4-Б класу гімназії (класний керівник Боцьон С. Р).  Під час зустрічі діти з великим зацікавленням декламували вірші, зачитували уривки із її творів, слухали казки. А  Леся Українка, роль якої чудово зіграла учениця 4-Б класу Дарина Шимончук, зачитала дітям уривки із казок письменниці.  Багато цікавого про життя та творчість нашої славної землячки учні дізналися  із розповіді бібліотекара Лариси  Крилової. На закріплення знань діти прийняли участь у вікторинах та іграх за творами поетеси.
Слід сказати, що творчість Лесі Українки не втратили своєї значимості і є надзвичайно актуальною в нашому сьогоденні. Адже на своєму життєвому прикладі вона всіх нас вчить бути мужніми, не здаватися і впевнено йти до своєї мети. Як ми знаємо Леся Українка прожила життя, сповнене невимовних страждань і гіркоти. Але її творчість звучить оптимістично, в ній на повний голос пролунали життєрадісні мотиви сповнені віри в невичерпні сили народні. Поетеса живе серед нас, вона не вмерла, а тільки зробила крок у безсмертя. «Ні, я жива! Я буду вічно жити! Я маю в серці те, що не вмирає!».




На закінчення зустрічі діти ознайомилися із викладкою  літератури «Довго щирими сими словами до людей промовлятиму я...», переглянувши яку можна дізнатися ще більше цікавого матеріалу про нашу славну землячку.