Мій список блогів

пʼятницю, 17 травня 2019 р.

РОДИННИЙ ВОГНИК «РІДНА ДОМІВКА, РІДНА СІМ’Я – ТУТ ВИРОСТАЄ ДОЛЯ МОЯ»

У середині травня ми відзначаємо миле, рідне та тепле свято  - Міжнародний день сім’ї.   Завдяки сім’ї міцніє і розвивається держава, зростає добробут народу. Сім'я була і залишається хранителькою людських цінностей, культури і історичної спадкоємності поколінь, чинником стабільності і розвитку. З родини починається життя людини, тут відбувається формування її як громадянина. Тому союз сім'ї і держави – необхідна умова процвітання і добробуту його громадян. На честь цього  теплого свято Нововолинська міська бібліотека для дітей «запалила» для шкільної сім’ї учнів 3-В класу ЗОШ №7 (класний керівник Світлана Іванівна Максюк)  родинний вогник «Рідна домівка, рідна сім’я – тут виростає доля моя».  На святі діти подарували багато теплих слів та мелодійних пісень своїм рідним людям – мамам, татам, бабусям і дідусям, які були присутні у залі.






Дарували всім присутнім промінчики тепла.



Приймали участь у родинних конкурсах.


З великим зацікавленням переглядали слайд-показ родинних та шкільних фотографій. 



  А підсумовуючи зустріч, бібліотекар Лариса Крилова зазначила, що справжнім громадянином своєї країни є той, хто вміє шанувати батька і матір, куточок, де народився, де отримав перші уроки добра і справедливості. Адже коли є тепла мамина посмішка, надійне батькове плече, добра порада брата, підтримка сестри, веселий сміх дітей  – це найбільше щастя…